dinsdag 11 mei 2010

Het gaat beginnen! Of eigenlijk moet ik zeggen: 'wé gaan beginnen'. Want al draait het heelal om mij, ik had het allemaal niet gered zonder geduldige en geniale co-writers, muzikanten en fans van het eerste uur. Maar nu is het zover. Na 28 jaar opgroeien, schrijven, bier tappen, drinken, zingen, dansen en vooral heel veel nachten léven ben ik zover. Ik ga mijzelf aan u presenteren.

Ik begin met een echte 'showcase'. Voor het eerst ga ik met mijn band live de liedjes spelen waar we driekwart jaar op hebben gerepeteerd. We zullen er een feestje van maken.

16 juni 2010
Veemkade 576, Amsterdam
Aanvang: 20.00 uur
Entree: 7 euro en 50 cent
Voorprogramma: singer/songwriter Chris Kok

Binnenkort hier de flyer, foto's, muziekjes en leuke anekdotes. Voor nu zult u het hier mee moeten doen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten