maandag 14 februari 2011

Janis Joplin Sessies

Een gigantische uitdaging, een grote eer en sowieso een muzikaal feestje: volgende week zing ik drie avonden lang 18 Janis Joplin nummers. Op uitnodiging van en met Prof. Nomad (Bartel Bartels) en nog een stel topmuzikanten. Heftig, maar ik heb er ontzettende zin in. Van Mercedes Benz tot Cry Baby tot Me & Bobby McGee en natuurlijk mijn lievelings: Piece Of My Heart. 
We spelen in Amsterdam, Deventer en Ottersum. Zie de agenda voor data en tijden. 




















Verder viert Pakhuis Wilhelmina as zaterdag 19 februari haar 7e verjaardag, en daar zal ik rond middernacht een paar liedjes zingen. Oftewel: feestje!

En wat betreft de eigen band: er staat heel wat in de planning, daar binnenkort meer over. In ieder geval optredends, opnames, videoclips en ALLES. Hou me in de smiezen. 

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een fantastische beleving gister in de Elegast. Erg gedreven en zichtbaar veel speelplezier. Dank voor deze topavond!

Unknown zei

Muziek is niet iets wat een verkoopproduct is, waar je cd's van moet kopen, waar je een MP3's van moet bezitten. Muziek is iets wat lééft en doorlééft... In de bassnaren van Bartels, in de gitaar van Baartmans, in de stick van Stephan, in de Lesliebox van de toesenist en in uw stembanden daar is waar muziek is, en in mijn huis, mijn auto, mijn hoofd, daar is muziek. En het is zo mooi dat ik dat afgelopen donderdag mocht zien. Superavond, bedankt voor de beleving...

Een reactie posten