woensdag 4 mei 2011

Be Right Back

Quelle drama! Ik moet de komende tijd iets doen waar ik niet zo goed in ben: rustig aan, veel slapen en mijn mond houden.
Mijn stem doet op het moment niet helemaal zoals ik wil. Niets dramatisch, nothing the docter can't fix. I Ik heb helaas de komende optredens op het Amsterdams Studenten Festival en de Zaanse Bluesnacht moeten afblazen. Super jammer, ik had ontzettend zin om weer flink tekeer te gaan op het podium maar ik moet even pas op de plaats maken. 

Het goede nieuws: samen met producer Guido Aalbers hebben we kortgeleden een (nu al hit) single opgenomen. Van de zomer gaan we nog aan de slag met zangopnames, mixing en mastering en andere geheimzinnige processen waar ik niet veel van snap (ik zing alleen maar). Maar wat ik tot nu toe gehoord heb ROCKT DE PAN UIT! Na de zomer komen we dus als een komeet, met een single en een Laura gezonde stembandjes. Hou die borst nou maar nat, ik hou jullie op de hoogte!

In de Legacy Studio! Van links naar rechts ziet u bassist Diets Dijkstra, gitarist Dave Rensmaag,  toetsenist Patrick van Herrikhuyzen, Laura zelf, drummer Dave Menkehorst en gitarist Angelo de Rijke. En daaronder, nederig en last but not least: producer Guido Aalbers! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten